شرح وظایف خیریه امیدراه فاطمه

جذب مددجو از طریق های مختلف و ارایه گزارشات جذب به مسئول مافوق . 2- تشکیل پرونده با مدارک اصلی و رونوشت برابر اصل کردن مدارک و تصاویر آنها . 3- تشکیل پرونده ، استعلامات از سازمانها و ادارات دیگر خاصه مراکز مربوط به دیات . 4- تشخیص استحقاق و مستمند بودن مددجو و مادران آنها طبق قوانین حاکم بر موسسه خاصه اساسنامه . 5- تهیه معرفی مددجویان و حامیان به بخش اکرام . 6- توجیه و اخذ تعهد کتبی از مادران مبنی بر رعایت کامل شئونات اسلامی خود و فرزندان(موارد مشکل دار قبل از پذیرش و اخذ مدارک به واحد فرهنگی معرفی شوند) و شرکت در جلسات مهدیه و فراخوان های واحد فرهنگی . 7 – فراهم نمودن شرایط برای بازدیدهای فردی یا دسته جمعی از مددجویان . 8- فراهم نمودن زمینه اشتغال . 9- ارایه معرفی نامه های مختلف اعم از کمیته امداد ، ادارات ، سازمانها و غیره . 10- معرفی به بانک جهت افتتاح حساب سرپرستان . 11- برقراری مستمری و اجاره بها بعد از تأیید شورای داخلی و تهیه لیست حقوقی و ایجادCD حقوقی . 12- برقراری و تهیه لیست سبد خواروبار بعد از تأیید شورای داخلی . 13- برقراری حقوق و اکرام عام و مبالغ آنها بعد از تأیید شورای داخلی و م . 14- تشخیص نوع نیازهای مددجویان ، سرپرستان . 15- دریافت کلیه درخواست های دال بر اعلام نیازها و طرح در جلسه جهت اتخاذ تصمیم . 16- نیاز سنجی با همکاری واحد فرهنگی اعم از عمرانی ، وسایل منزل ، پیگیریهای تربیتی ، طرح اکرام و ارایه راه های عملی و راهبردی . 17- صدور بازگشایی طرح اکرام به واحد مشارکت و اکرام با م واحد فرهنگی . 18- پیشنهاد تحویل اثاثیه منزل به واحد انبار و تمهید مقدمات تحویل . 19- بازدید از محل کار ، منزل و ثبت و ضبط مشکلات مددجو و سرپرستان و انعکاس آن و تشخیص استحقاق دریافت کمک های موسسه به مسئول مافوق حداقل هر سه ماه یکبار . 20- تکمیل پرونده و ارایه خدمات دقیق و انعکاس آن در پرونده . 21- ایجاد رقابت شغلی ، اقدامات لازم جهت مسکن مددجویان . 22- تبادلات و مکاتبات با ادارات و. و رایزنی کافی جهت تخفیف ، خدمات رایگان . 23- پیگیریهای مشکلات مادی ، نیازهای فردی و اجتماعی و روحی مددجویان و سرپرستان با همکاری واحد فرهنگی . 24- پیشنهاد قطع یا استمرار خدمات موسسه به سرپرستان و مددجویان بطور مستند و محققانه و ارایه منابع موثق . 25- فراخوان سرپرستان و مددجویان و کشف مشکلات آنها و م با واحد فرهنگی جهت رفع مشکلات و تماس تلفنی مکرر با مددجویان و سرپرستان و بازدید از محل کار و منزل حداکثر هر 4 ماه یکبار . 26- ارایه گزارش کار سه ماهه جهت اعلام به هیأت محترم امنا در زمان تشکیل جلسه . 27- ارایه گزارش ماهانه به هیأت محترم مدیره و نحوه عملکرد و بررسی چالش ها . 28- شناسایی افراد فاقد مسکن و معرفی آنها به مقام مافوق . 29- معرفی مددجویان واجد شرایط جهت معافیت خدمت نظام وظیفه به مراجع قانونی . 30- بررسی پرونده های مددجویان و انجام تغییرات لازم در خدمات رسانی اعم از اکرام ، مستمری ، سبد خواروبار و غیره 31- دریافت قولنامه های اجاره بها ، مبایعه نامه ، جهت تنظیم پرداخت میزان اجاره بهای ماهانه و انتقال اسناد منزل و مالکیت به مددجویان . 32- انجام مکاتبات اداری ، تعامل لازم با بخش اداری ، انبار ، واحد فرهنگی و مشارکت و اکرام . 33- تأیید برداشت هزینه های بیماری ، لوازم منزل ، پوشاک و غیره بعد از تحقیق از اکرام فرزندان. 34- جذب حامی ، مددجو ، ارتقاء سطح کمی و کیفی موسسه . 35- عدم درگیری با افراد حقیقی و حقوقی و تلاش در جهت ایجاد امنیت روانی برای خانواده های محترم اعم از حامی ، سرپرست ، مددجو و همکار . 36- امر به معروف و نهی از منکر به خانواده ها و مددجویان و سرپرستان خانواده ها . 37- رعایت حجاب و شئونات اسلامی و رعایت مقررات موسسه و التزام عملی به اسلام و شیعه و ولایت فقیه و نظام مقدس اسلامی . 38- همکاری لازم در عرصه عمومی ، ارایه م ، ابتکار ، خلاقیت در ارایه خدمات ، همکاری با واحدها بدون دخالت و ارایه انتقاد و پیشنهاد. 39- ایجاد عدالت ، پرهیز از تبعیض ، قانونمند نمودن جذب ، خدمات رسانی ، و ارایه پیشنهادات در این راستا . 40- تماس تلفنی با خانواده ها و توزیع غذا ، نظارت و پذیرش بخشی از تقسیم سبد خواروبار و دیگر عرصه های عمومی. 41- جوابگوی استعلامات مربوط به مددجویان ، سرپرستان ، ارایه گزارشات به مسئول مافوق جهت اتخاذ تصمیم بموقع . 42- انجام امور عندالوم طبق دستور مافوق(مدیرعامل) . 43- هماهنگی و م در خدمات رسانی به سرپرستان ، مددجویان و سایرین با واحد فرهنگی . 44- تلاش در جهت دانش افزایی خود و خانواده ها . 45- توجیه کامل مددجویان و سرپرستان در شرح وظایف خود و تنوع خدمات موسسه . 46- داشتن برنامه زمان بندی در طی سال و وظایف معین در فصول مختلف برای حصول به اهداف عالیه موسسه و دوری از روز مرّگی . 47- ارایه پیشنهادات در جهت تسریع جذب . 48- انجام امور مربوط به معرفی وام . 49- تماس و اطلاع رسانی جهت توزیع غذا . 50- این شرح وظایف می تواند هر ساله تغییراتی به حسب زمان داشته باشد . 51- شرکت در نماز جماعت و همکاری جهت اقامه بهتر نماز جماعت . 52- داشتن روحیه جهادی و دعوت دیگران به حفظ و حراست از روحیه جهادی 53- حفظ اسرار و امور محرمانه خانواده ها و مددجویان .


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها